WoW Underworld Romania
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
WoW Underworld Romania

Play nice , Play fair , Play on !
 
HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva

Go down 
3 posters
AuthorMessage
NeoN
New Member
New Member



Posts : 6
Join date : 2007-11-16

Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Empty
PostSubject: Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva   Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Icon_minitimeFri Nov 16, 2007 11:06 am

Deci si data trecuta pe server hoarda mereu era avantajata de gm le dau iteme FOLOSESC buguri in prostie si tot ei is tari in gura fmmm doamne de ar da wipe si sa scoate bugurile sa va vad atunci
Back to top Go down
Shocky
Member
Member



Posts : 68
Join date : 2007-11-04

Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Empty
PostSubject: Re: Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva   Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Icon_minitimeFri Nov 16, 2007 3:28 pm

Recunosteti si voi ati folosit buguri Arcane are t6 full mai este un paladin cu Polearmu de la primu boss din bt...nu numai noi am folosit buguri Exclamation
Back to top Go down
Guppy
Guest




Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Empty
PostSubject: Re: Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva   Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Icon_minitimeFri Nov 16, 2007 3:51 pm

arcane e charu normal la unu din gmi , si se da mare k are toate talentele Smile) copil de tinichea
Back to top Go down
dml
New Member
New Member
dml


Posts : 12
Join date : 2007-10-30

Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Empty
PostSubject: Re: Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva   Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Icon_minitimeFri Nov 16, 2007 5:13 pm

aka Juhziz Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Empty
PostSubject: Re: Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva   Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva Icon_minitime

Back to top Go down
 
Ma sa mor eu daca am mai vazut asa ceva
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» ba baiatule ai mai vazut asa ceva GM AFTER!!!
» si inca ceva

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
WoW Underworld Romania :: Romana :: WoW Suggestions-
Jump to: